Storing zonnepanelen
Wordt er geen opbrengst weergegeven? Dat is vervelend. Gelukkig is het probleem in de meeste gevallen eenvoudig te verhelpen. Door de SolarEdge omvormer te resetten of het systeem opnieuw te verbinden met het Wifi netwerk kunt u het probleem vaak zelf verhelpen. Hiernaast vindt u stappen die u zelf kunt doorlopen om het probleem te verhelpen.
2.
Herstellen verbindingIs de verbinding niet hersteld nadat de omvormer opnieuw is opgestart? Dan kunt u proberen de omvormer opnieuw te verbinden met het Wifi netwerk of de router.
Lees meer3.
Foutcode herstellenStaat er een foutcode op het display van de SolarEdge omvormer? Noteer deze code dan en herstart de omvormer volgens deze instructies.
Lees meerBlijft de foutcode terugkomen? Neem dan contact met ons op via: 043-608 0377 of meld de storing via email: info@heijnenstechniek.nl
Wilt u de app voor uw SolarEdge omvormer downloaden?
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solaredge.homeowner
IOS: https://apps.apple.com/us /app/mysolaredge /id1473952773
Valt de aardlekschakelaar van de zonnepanelen vaak uit? Neem dan contact met ons op via: 043-608 0377 of meld de storing via email: info@heijnenstechniek.nl